И Мин Хо проговаря за предизвикателствата, които очаква следващите 2 години


И Мин Хо най-сетне проговаря за предизвикателствата на военния живот, които му предстоят. Актьорът направи специална фотосесия за майския брой на сп. “Star1”. По време на интервюто за броя, въпросът за армията не беше подминат.

“Мислех, че ще съм добре и ще се справя с емоциите, но явно не съм толкова силен. Изпитвам малко тъга.”, сподели той и допълни: “Истината е, че не ми е тъжно, че постъпвам армията и ще изпълня дълга си, но едва сега си дадох сметка, че това е краят на 20-те ми години и остарявам.”

“Изглежда, че късното постъпване в армията даде възможност да се изградиш като човека, който си днес”, коментира интервюиращият. “Ако бях постъпил по-рано в армията, нямаше да бъда част от “Boys Over Flowers” и 20-те ми години вероятно нямаше да са така щастливи. За мен да постъпя в армията на този етап от живота ми е най-правилното решение. Имах късмет да бъда актьор в наистина силни години за корейската ТВ драма и кино. Получих толкова много любов в страната и  по света. За мен е чест, че дадох своя принос към Халю вълната”.

Не му бе спестен въпросът дали има нещо, с което да предизвика себе си като войник. “Да вляза в рутина само по себе си ще е предизвикателство за мен.” И не забрави да спомене всички, които го подкрепят и обичат: “Мога да усетя тъгата и подкрепата от феновете ми. Искам да се завърна здрав и силен и да им се отблагодаря с нов и добър проект.”

 

Leave a Reply

