И Мин Хо – първият мъж звезда със самостоятелна корица на “Cosmopolitan” Корея


И Мин Хо украси корицата на брой 200 на сп. “Cosmopolitan” Корея.

И Мин Хо е първият мъж знаменитост, който бе избран за самостоятелна корица. Досега, когато корицата бе поверявана на мъж, той винаги е бил с модел -жена или с други мъже. Но този път И Мин Хо получи шанса за шикозна и много красива самостоятелна фотосесия.

В интервю за списанието, актьорът говори за последната си тв драма. “Според мен собствения ми характер е смесица от много герои. Дори самият аз понякога се питам какъв съм сега. Случва се да оценя ситуацията и да си дам сметка, че съм много по-зрял отколкото преди. Понякога съм игрив и шеговит, но понякога и аз тая лоши чувства.”

Leave a Reply

