И Мин Хо, изпълнен с мечти … “Време е да открия пътя си”


На 15 март сп. “Cosmopolitan”,  разпространи снимки от новия си брой 200. На корицата е И Мин Хо, който получи шанса самостоятелно да украси 200-я брой на списанието. 

Фотосесията е направена на изоставено място, в празна сграда, а Мин Хо е в небрежен, спортно-елегантен стил, погледът му изглежда отнесено-замечтан. След фотосесията актьорът сподели: “Идеята да покажа себе си като колекция от образи наистина ми хареса. Имам усещането, че фотосесията ме показва по-зрял и по-улегнал. Но в същото време успява да покаже и моята шеговитост и младежки дух.”
В интервю за списанието Мин Хо споделя: “Ако си започнал рано кариерата си и си успял да изиграеш много образи в 20-те си години, трябва да можеш да се откъснеш от тях, за да предложиш много повече в 30-те си години. Затова и самият аз експериментирам, за да разбера какво още може И Мин Хо. Ако трябва да съм честен, от толкова дълго време водя напълно контролиран живот, по график и правила, че в момента ми се иска единствено да открия И Мин Хо, такъв, какъвто е в реалността”.
И Мин Хо представи и новият си сингъл “Always by LEE MIN HO” по повод 10 години от дебюта си. “Всъщност, има причина всяка година да правя нови песни. Когато записвам песен, осъзнавам, че феновете, които не познавам са много повече от тези, които съм срещал. Според мен музиката е един много добър начин, да не кажа единственият начин, да общувам с феновете си по-отблизо. Това е единствената причина да продължавам да записвам песни и това е темата на сингъла “Always”,означава: “Да сме заедно винаги и завинаги”. 

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

