“The Legend Of The Blue Sea” – равносметката


a201701240040_1_20170124081904963

Звездата на “Legend of the Blue Sea” показва влиянието си сред брандовете както в родната Корея, така и глобално. Феновете на “Legend of the Blue Sea” и в Корея и зад граница подкрепяха драмата с нестихващ интерес до самия край. Естествено успехът на драмата се отрази и на факта, че Мин Хо присъства в множество различни класации, отразяващи мнението на феновете в Корея и по света.

Например,  “Hancinema” го посочи като един от най-добрите актьори за годината. А неговата драма “Legend of the Blue Sea” бе изборът им за драма на годината. Междувременно “Soompi”  дадоха на феновете да изберат актьор на 2016 г. и Мин Хо получи титлата без конкуренция. Филипинската платформа за видео стрийминг “iFlix” също го обяви за актьор на годината, след като 41.74% от гласувалите потребители бяха посочили неговото име.

Социалните мрежи също показват нестихващ интерес. В Китай “Legend of the Blue Sea” е една от горещите теми. Най-голямата социална мрежа в страната . “Weibo” обяви, че хаштага #LegendoftheBlueSea е достигнал 4.8 милиарда като брой използвания. Само 12 часа след излъчването на първия епизод, хаштагът вече бе оглавил класацията за най-използван както в Китай, така и международно.

Причина за това е именно популярността на И Мин Хо, чиито последователи в социални мрежи към края на януари са 2.9 милиона. Същевременно друго проучване твърди, че поне половината от населението на Корея следва И Мин Хо някъде из социалните мрежи. Сцената на ревност на Хо Чун Дже разби класациите на търсачките веднага след излъчването на епизода. А търсенето за зеления му пуловер остана едва второ навсякъде. Всяка негова дреха, дума или сцена от драмата се превръщаше в тренд в социалните мрежи.

Популярността на “Legend of the Blue Sea” извън Корея е още по-показателна. Във Филипините, където излъчването на “Legend of the Blue Sea” бе в платформата “iFlixпоследователите им се удвоиха, като “Legend of the Blue Sea” постигна с 20% по-висок резултат от останалите драми. В Pay TV на “ONE TV” , който се гледа от половин Азия, включително Сингапур, Индонезия, Малайзия, Камбоджа, Лаос и др., драмата зае трайно първата позиция.Почти 92%  от сингапурските и 82% от корейските потребители са гледали драмата там. Във “Viki”, които обслужват Северна, Южна Америка и Европа, драмата е гледана от “Legend of the Blue Sea” от повече от 64 хиляди последователи още в първите 3 седмици от излъчването.

Говорител на “ONE TV” заяви:  “Героят Хо Чун Дже е резултат от чара на И Мин Хо. Това, което го прави атрактивен е способността му да вплете множество образи в един герой. А енергията на феновете на И Мин Хо, които 3 години чакаха завръщането му на малкия екран, не може да бъде сравнена с нищо.”

 

Advertisements

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s