“The Legend Of The Blue Sea” на първо място сред драмите в бранд класация


the-legend-of-the-blue-sea-540x544

“The Legend of the Blue Sea” оглави бранд класацията сред драмите за месец декември. 

От 16 октомври до 17 декември Корейския институт за бизнес проучвания направи допитване за бранд позициите на драмите, като използва 20 заглавоя. Проучването се проведе в 4 раздела: медии, комуникация, общества и грандове. 

“The Legend of the Blue Sea” разкриха неотдавна и част от фен творчеството, обхващащо както излъчените епизоди, така и вероятното развитие на историята.

Драмата не спира да катери върхове, а прочити на еп. 13, качено на фейсбук страницата на SBS на 31 декември събра  2,460,000 гледания в рамките на няколко часа.

“Актьорите и екипът трупат сили от непрестанната подкрепа на феновете. За това продължавайте да им изпращате положителна енергия”, призова човек от екипа.

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s