161114 The Legend Of The Blue Sea Q&A / Въпроси и отговори от пресконференцията на The Legend Of The Blue Sea


Вчера по време на пресконференцията на “The Legend of the Blue Sea” Мин Хо и Джи Хьон говориха доста за отношенията си на снимачната площадка и трудностите на всеки от тях с героите им. Ето част от нещата, които споделиха:

Мин Хо: Джи Хьон има много по-силна аура от всички актьори, с които съм работил. Може би това е и причината да ми трябва повече време, докато се сближа с нея.

Мин Хо добавя и че двамата се сближили по-късно по време на споровете за заснемането на някои сцени.

Джи Хьон: За първи път работя с Мин Хо, но в началото и двамата бяхме трескави в опит да изградим героите си. Аз мислех за героинята си, Мин Хо за героя си и не ни остана време за общуване и сближаване.

Джи Хьон обаче призна, че напоследък непрекъснато говори с Мин Хо по време на работа и се чувства удобно край него.

Режисьор Джин Хьок пък поздрави главната си актриса за добрата й игра и о ясни колко трудно е да играеш плувайки.

Джи Хьон: Не искам никога повече да играя русалка. Обичам да плувам и съм атлетична, но да си русалка е наистина трудно. Всеки ден мисля за това колко много не искам да приемам вече роли с вода, огън или екшън за героинята ми. Но докато гледам моята русалка сега съм възхитена от крайния ефект. Научих много като актриса.

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

