Мин Хо: Феновете са дар за мен


Мин Хо, който миналата година бе избран за посланик на Олимпиадата в Пьонгчан 2018 г. наскоро застана пред сп. Star1 за да разкаже за ролята си на посланик на олимпийските игри и предтоящата си драма “Legend of the Blue Sea”, в която си партнира с Чон Джи Хьон.

“Ще са минали точно 30 г. от последната Олимпиада в Корея през 1988 г.Горд съм да бъда лице и на параолимпиадата. Било като лице на събитието или просто като обикновен кореец се чувствам горд.” Мин Хо споделя, че иска чрез Олимпиадата да представи Корея на света и се надява спортистите да се представят добре и без травми.

Попитан за предстоящата си драма “Legend of the Blue Sea”, Мин Хо споделя, че е силно развълнуван. “Нямам търпение за нея. Фактът, че съм част от проект с Чон Джи Хьон, ме прави изключително горд . Нямам търпение да започнем снимките.”

Помолен да каже нещо на феновете си, Мин Хо отвръща: “Благодарен съм на феновете ми за подкрепата. “Благодаря” не е достатъчно силна дума, за да изрази чувствата ми. Феновете за мен са като стари приятели. Самото им съществуване е дар е за мен. Надявам се дълго да бъдем заедно”.

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

