Мин Хо до Америка и обратно


13285344_1267122936648733_1399904321_n

И Мин Хо изкарва викове и дори сълзи в очите на феновете навсякъде, където отиде. Този уикенд, той отново бе близо до феновете зад граница, този път – в Холивуд.

“Вълнувам се и нямам търпение да срещна американските си фенове,”призна той пред сп. “PEOPLE” преди появата си на тазгодишната конвенция “KCON” в Ел Ей. “Няма  търпение за това неповторимо събитие.”

Актьорът сподели още, че има само хубави спомени от САЩ.

“Един от най-близките ми приятели от училищните години живее в САЩ”, сподели Мин Хо. “Първото, за което с сещам винаги, щом чуя Америка, е той.”

Въпреки че Мин Хо пътува много и навсякъде по света, признава, че едно от най-впечатляващите места, на които е бил, е Малибу. Там той прекара голяма част от началните седмици на работа по драмата си “‘The Heirs” преди няколко години. И въпреки че броят на феновете не е по-малък от този на феновете на Брат Пит или Джъстин Бийбър, актьорът все още мисли и говори за феновете като за стари приятели.

“Въпреки че не ме виждат често, феновете  винаги ме посрещат с много възторг, любов и подкрепа, където и по света да отида. Карат ме да се чувствам щастлив, защото където и да съм по света, сякаш стари приятели са до мен и ме посрещат възторжено.”

А за човек с толкова натоварена програма, представата за съвършения ден е наистина скромна. “Дали ще чета книга, която ми е интересна, ще слушам цял ден музика, ако ми е тъжно или ще спя, без да се интересувам от времето, за мен това би бил съвършеният ден.”

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

