160526 PROMIZ 2016 – “Good Brand Award” / PROMIZ 2016 с награда


Promiz, дарителската платформа на Мин Хо, спечели наградата на “Korea Good Brand Awards”, съобщи агенцията на Мин Хо MYM Entertainment миналия четвъртък.

Стартирала през 2014, платформата Promiz популяризира различни проекти, в които да се включат феновете на Мин Хо. Promiz действа като НПО на пазара “Good Market,” което означава, че печалбата отива изцяло за дарения. Уеб платформата на Promiz – Knock” дарява 100 вона или 8 цента за всеки новорегистрирал се в сайта, а целта е да бъдат постигнати над 100 хиляди потребители.

Според MYM Entertainment, платформата е дарила досега над 400 млн. вона, като 350 от тях в кеш, а 50 млн. в продукти. Даренията са за различни инициативи, сред които такива на Children’s Services, UNICEF и Food Bank.

Promiz не е единственият начин на Мин Хо да дарява. Зада отбележи 10 години от дебюта си, Мин Хо стана част от инициативата “Inner Mongolia” чрез която той и феновете му посадиха 510 дървета. А феновете му в Мексико събраха използвани пластмасови чаши и бутилки, а парите за тях дариха на деца, болни от левкемия.

 

 

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s