120426 Lee MIn Ho @ Sina Interview / Мин Хо в интервю пред “Sina” + превод


cr: mewomm13 / sina

 

Като лице на козметична компания, как се грижиш за кожата си?
– Не обръщам много внимание на кожата си в сравнение с други актьори. Най-добрият начин е да се храниш добре, да спиш добре и да използваш козметика, когато е необходимо.

Кампанията този път мина с микро филма “Първа любов”. Какво мислиш за това?
– Много фенове се включиха в кампанията, след появата на филма. Не съм прочел всички коментари, защото нямам време, но в първия ден сървърът се срина, което наистина ме развълнува.

Кое е най-голямото ти постижение след дебюта ти?
– Идването ми в Китай е едно от тях. Преди просто трябваше да мисля само за ролята си, сега отговорността е по-голяма.

Чухме, че скоро започваш работа по нов проект. Ще си партнираш с Ким И Сън, която не е снимала драма през последните 6 години. Сподели какви са мислите ти относно проекта и работата ти с нея.
– Чух, че Ким И Сън има много фенове в Китай. Тя е дебютарала 15 години по-рано. Чест е да работя с нея. Това е първата ми историческа драма. Очакват ме много приготовления сега. Надявам се да ви покажа един наистина нов имидж.

Това е нов шанс за теб да посетиш Китай. Какво е впечатлението ти от страната и феновете?
– Най-вече страстта на феновете тук. Мога да почувствам силата, която ми влива мисълта, че съм близо до тях. Наистина съм щастлив, когато съм тук.

Изключително популярен си в Китай. Мислил ли си някога да си партнираш с китайски актьори?
– Със сигурност ще работя по китайски проект, ако се появи добър такъв. Продуцентите ми внимателно подбират работа за мен, затова се надявам скоро да снимам нещо тук. Има страхотни режисьори и актьори тук, надявам се скоро да работя с тях, да усетя страстта и енергията им.

Често разговаряш с феновете си в weibo и пускаш сладки снимки. Какво е ежедневието ти?
– Малко или много си е едно и също. Тъй като ще работя по историческа драма, в момента упражнявам ездата и уменията с меч. Ако ми остане свободен ден, бих спал поне 15 часа и бих си починал. Това ме прави щастлив.

Каза, че ще работиш по историческа драма. Като изключим физическото натоварване, кое друго ще ти бъде трудно в нея?
– Най-трудното с всяка историческа драма е това, че тя е напълно различна от модерната драма, разговорите и движенията са различни. Въпреки че и в City Hunter имаше екшън сцени, в историческата драма те са много по-различни. А и ще има елемент на пътуване във времето.

Ще има ли любовна история в драмата? След като Ким И Сън е толкова по-голяма от теб, ще ти е трудно ли с нея?
– Въпреки че “Faith” е историческа драма, в нея няма как да няма романс. А както знаете, винаги съм работил с актриси по-големи от мен, така че това няма да ми е проблем. А и Ким И Сън изглежда млада, няма да кажете, че е с 10 години по-стара от мен.

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

