120409 Lee Min Ho @ Innisfree Promos / Мин Хо с промо съобщения за “Innisfree”


Здравейте! Аз съм И Мин Хо. Всички вече знаете коя е моята първа любов, нали? Сега Innisfree China събира истории след промоцията на микро филма. Моля, използвайте въображението си, за да ни изпратите наистина трогващи истории. Ще изпратим подарък на най-добрата. Надявам се да се включите в играта. Подкрепете ни!

PD: Защо дойде на Чеджу?

MH: За снимки на реклама на Innisfree.

PD: Какво очакваш от микрофилма “Първа любов”?

MH: Не съм идвал на остров Чеджу от година. Въздухът тук е много свеж, а храната много вкусна . Вярвам, че ще бъдат незабравими дни.

PD: Моля те, кажи нещо на клиентите на Innisfree China.

MH: Здравейте приятели от Китай! Аз съм И Мин Хо, лицето на Innisfree. Днес съм на остров Чеджу за фотосесия и снимки на микрофилм. Заедно с Innisfree тук, вярвам, че ще бъдат незабравими мигове. Скоро ще имам шанса да ви срещна в Китай. Моля, бъдете здрави. До скоро виждане, благодаря ви!~

Cre innisfree.cn

Eng translation by meow/ loveghs.wordpress.com

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

