120221 Мин Хо пред сп. “Cosmopolitan” (интервю)


К: Не сме те виждали от края на City Hunter, почиваш ли си напоследък?
МХ: Почивам, макар да не бездействам. Не съм спирал да работя.

К: Изглежда винаги си зает, дори да изглежда, че си почиваш, защото нямаш проект. Кога наистина си почина последно?
МХ: Преди Boys Over Flowers. По това време имах празен откъм ангажименти период за около година и половина, две години. (бел. пр. – времето, след катастрофата, когато дълго време лежи в болница) След това не съм имал много време за почивка.

К: Изглеждаш леко загадъчен, защото рядко даваш интервюта. Препрочитайки твои стари интервюта, забелязах, че хобито ти е да караш ски. Ходи ли на ски тази зима?
МХ: Нямах време.

К: Разбирам. Хората вероятно ще те познаят, ако идеш в ски курорт?
МХ: Не съвсем. Няма да ме познаят, ако съм с очила и екипировка.

К: Имаш ли други хобита, освен ските?
МХ: Обикновено си стоя у дома, затова играя на различни видео игри. Не мога да посоча коя точно, но тъй като в момента съм на второ място, хората вероятно знаят името ми.

К: Ако получиш цял месец за пълна почивка, какво ще направиш?
МХ: Ще прекарам две седници в почивка, без да правя нищо, у дома. Освен това искам да постигна и първа позиция в играта. След това ще прекарам две седмици на екскурзия в Европа.Всъщност не съм много заинтересуван от туристическите дестинации и бляскавите места. Бях чул доста за блясъка на Лас Вегас, но когато отидох там, не останах впечатлен. Затова предпочитам места, където мога да съм близо до прородата, като Южния полюс. Веднъж бях в Африка и наистина се забавлявах. Невероятните природни картини в Южна Африка бяха незабравими.

К: Трябвало е да посетиш Гранд Каньон, вместо Вегас. Сред всички места, на които си бил, къде се забавлява най-много?
МХ: Лондон. Беше интересно просто да наблюдаваш хората там. А и архитектурата е впечатляваща.

К: Лондон изглежда приляга на модния ти стил. Пазаруваш ли много, когато си в чужбина?
МХ: Да, но не пазарувам в Щатите. Размерите в Япония също не ми прилягат добре.

К: Тогава пазаруваш в Корея?
МХ: Да, но има само две места, където мога да  пазарувам – 10 Corso Como и Moo-yi. Не пазарувам в продължение на дълго време. Избирам само това, което ми е необходимо. Също така обичам да купувам дрехите, които нося на работа. Както и да е, не разбирам много от дрехи. Избирам тези, които ми прилягат добре, след като ги пробвам. В ежедневието обичам да нося дрехи, в които се чувствам добре. Иначе оставям на стилиста си да решава. Палта и сака в тъмната гама ми стоят добре. Имам много черни дрехи. В гардероба ми преобладават тъмните дрехи.

К: Стилът ти на обличане сигурно е по-добър от този на приятелите ти?
МХ: Не. Моите приятели също си имат стил на обличане. Някои от тях приличат на айдъли, затова се обличат като такива. Но имам и приятели, които носят панталоните си ниско смъкнати.

К: Изглежда често се срещаш с приятелите си?
МХ: Да. Не говорим за работа, когато се виждаме. Дори не я споменаваме. Ако попитат за нея, прекъсвам ги и сменям темата. Близък съм с някои от съучениците ми от гимназията. Те знаят, че не нося на алкохол, затова поръчваме в малки количества или изобщо не поръчваме. Предпочитаме малко питиета и снаксове. Те пийват с другите и хапват с мен.

К: Какво хапвате, когато си с приятели? Има ли конкретна храна, която предпочитате?
МХ: Дори феновете ми знаят за любовта ми към месото. Преди предпочитах количеството храна, но сега започнах да държа и на качеството. Много съм чувствителен към храната, затова предпочитам вкусната.

К: След като прекарваш много време на снимачната площадка, сигурно слушаш много музика? Каква музика предпочиташ?
МХ: Предпочитам баладите. Но слушам и David Guetta.

К: Такава музика предполага да можеш да танцуваш добре.
МХ: Не, не мога да танцувам добре.

К: Тъй като не гостуваш във вариети програми, сме любопитни как се справяш с пеенето и танците. Но наскоро ти гостува в китайско вариети шоу. И направи доста интересни неща.
МХ:  Да, това е най-гледаното шоу в Китай. Но тъй като беше специално предаване по случай Нова година, бях силно притеснен. Добре, че се получи успешен епизод.

К: Чух, че рейтингът е бил рекордите. Тов ададе ли ти ясна представа за популярността ти?
МХ: Когато City Hunter започна, мислех, че драмата се представя добре. Когато обаче завърши, осъзнах, че хората гледат старите ми драми заради City Hunter. Значи наистина съм се справил добре.

К: Каква е разликата между китайските и корейските фенове?
МХ: Китайските фенове са много по-емоционални, трудно е да ги удържиш. Но съм изключително радостен, когато ми пишат на развален корейски. Радвам се, че мога да им покажа повече за Корея.

К: Не само в Китай е така. С нарастването броя на международните ти фенове, броят на феновете ти и във facebook, me2day и twitter също расте. Когато и да пуснеш нещо във facebook, има повече от 70 000 души, които го харесват. Изглежда полагаш много усилия, за да общуваш с феновете си.
МХ: Получавам много внимание. Феновете са тези, които ми помагат да добия увереност у себе си, затова искам да им отвърна с още по-упорита работа. Без феновете ми, нямаше да съм тук днес, нямаше да получа шансовете, които ми дадоха. Моите фенове са ми много ценни, затова работя старателно.

К: След популярността ти в Китай и на международната сцена, не искаш ли да работиш в Холивудска продукция?
МХ: Не съм от тези, които мечтаят за Холивуд. Въпреки че понякога азиатски актьори постигат тази мечта, аз нямам подобни желания. Ако наистина ми се появи такава възможност, предпочитам да бъда реалист. Но ако имам шанса да играя в добър китайски филм, бих го направил. Харесвам работата на John Woo и Zhang Yimou. Мисля, че ще се справя добре в китайски екшън.

К: Можеш ли да кажеш име на проект, който ти е харесал напоследък?
МХ: Гледах някои епизоди от History of the Salaryman. Бих искал да направя нещо с елементи на комедия. Харесвам работата на режисьор Jang Jin.

К: Харесвам Guns and Talks и смятам, че такъв филм много ще ти приляга.
МХ: И аз харесвам филма, дори се надявах да има продължение. Харесвам и филма на Ча Сънг Уон сънбе The Big Scene. Начинът, по който хуморът показа сериозността на филма беше впечатляващ.

К: Предполагам се оглеждаш за следващ проект. Какво търсиш сега?
МХ: Първо отхвърлям тези, към къоито имам прекалено много въпроси, защото това означава, че не разбирам сценария. Докато чета трябва да мога да усетя емоциите на героя, да вляза в кожата му, за да знам как ще представя характера му. Тогава ще избера.

К: Отнема ли ти много време, за да влезеш в образ?
МХ: След като се спра на проект, мисля само за героя и се подготвям така, че да вляза в образа. Грижех се за самотната ми и депресирана страна, докато снимах City Hunter. Веднага, щом свършихме снимките, имах нужда да снимам нещо весело и забавно. Беше ми странно тогава.

К: Когато снимаш, героят ти е романтичен, може би затова имаш повече жени фенове. До колко си уверен в мелодраматичните сцени?
МХ: Всъщност личността ми не е много нежна и грижовна. Затова не обръщам много внимание. Но в проектите си искам да съм различен “аз”. Това е защото героите са различни от мен. И може да е странно понякога, но е интересно.

К: Тогава има ли актьор, от който се учиш?
МХ: В Корея това е Ким Мьонг Мин. В международен план – Леонардо Ди Каприо и Брат Пит, който има мъжествена аура. В сравнение с тях имам доста да уча. Ще е добре, ако мога постоянно да се усъвършенствам. Но все пак си мисля, че и аз си имам своя чар. Ако продължа да работя упорито, няма ли да изградя и собтвения си образ като актьор?

К: Работиш винаги упорито, макар да мисля, че имаш природен талант.
МХ: Не мисля, че съм роден с таланта да бъда актьор. Но предпочитам да използвам сърцето, а не главата си. И мисля, че успявам да компенсирам.

К: Ще станеш на 30 след 4 години. Актьорите обикновено се чувстват разлино в техните 30. Как мислиш ще бъде с теб?
МХ: Не мога да кажа. Надявам се и тогава да ме приемат за атрактивен като актьор. Искам да бъда като Ча Сънг Уон, който успява да спечели сърца от всички възрасти.

К: Важно е и да срещнеш човека, който ще накара сърцето ти да препуска. С какво момиче би искал да се срещаш?
МХ: Искам да е момиче, с което ще се чувствам удобно, все едно вече сме женени. Момиче, което ще може с лекота да постига каквото поиска.

К: Искаш ли да се ожениш вече?
МХ: Искам да се оженя след 35-тата си година. Хората се развеждат рано, ако се оженят рано.

К: Да се върнем към работата. Наскоро те избраха за лице на Innisfreе. Предполагам не само те са ти отправили предложение. Защо избра тях?
МХ: Предполагам, че всеки мой избор е свързан с феновете ми. Как ще се отрази решението ми на феновете ми. Innisfree има същите грижи като мен. За разлика от другите козметични компании, Innisfree свързва хората и природата не само на думи. Затова мисля, че изборът ми ще се хареса на феновете. Освен това марката тепърва навлиза на китайския пазар и аз ще мога да играя ролята на техен представител там.

К: Като техен модел имаш по-добра представа за работата им.
МХ:  Ходих до Чеджу да снимам реклама за тях. Бях изненадан да видя толкова чисти природни места. Ходих до чаените полета и след като се убедих в чистотата на продуктите, които използват, доверието ми към тях нарасна. Бродейки из Gotjawal, не бях вече И Мин Хо, звездата, а И Мин Хо – човекът, свързна с природата. Дори и сега ми се иска да се върна там и да усетя отново спокойствие в сърцето си.

К: Вече си почти на 26, трябва да се грижиш повече за себе си. Как се грижиш за кожата си?
МХ: Избрал са продукти, които ми се отразяват добре и ги използвам редовно. Не обичам лицето ми да е сухо или мазно, затова използвам лосион сутрин и вечер. Грижа се и за порите си с Innisfree.

К: Точно като теб, много мъже обръщат все повече внимание на кожата си. Какво мислиш?
МХ: Мисленето на корейските мъже относно козметиката се промени. Виждам, че дори приятелите ми, които смятаха, че то е зона само за момичета, сега обръщат повече внимание. Много от мъжете около мен редовно ползват козметика за лицето си и съм горд, че като лице на Innisfree, мога да им препоръчам доста неща.

 

Моля, не ре-поствайте интервюто без кредит и линк към оригиналната статия!

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

