111106 Lee Min Ho’s Message / Съобщение от Мин Хо


121f614a4eb633d20562ee 1473fd484eb633c71cecca

Здравейте, Миноз.

Аз съм И Мин Хо. Как я карате? Мина доста време.

Имаше проблеми с влизането ми в сайта заради обновления, но вече мога отново да влизам.

В последно време дните ми минават в подготовка и учене на нови неща. Част от подготовката ми е за фен срещите в Китай в началото на декември, доста неща съм замислил, затова и съм зает да ги готвя.

Изглежда ще мога да ви покажа и нова песен.

В момента обсъждаме песента с текстописеца. И след като е песен за феновете ми, надявам се да ви хареса.

Освен това отделям време д аиграя футбол с приятели и забелязвам, че не съм толкова добър, колкото бях. Вярно е, че човек трябва да тренира редовно. Не стойте у дома, понеже е хладно. Препоръчвам ви всеки по-приятен ден да използвате за тренировки.
Днес е малко хладно…

Наскоро снимах за Cantata. Не бях снимал скоро нощни кадри. Скоро ще видите рекламата по телевизията~ Засега ще пуснем само снимки.

Пазете се и не се разболявайте~
До следващата ни среща, бъдете щастливи~

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

