111104 Lee Min Ho @ Interview with SINA / Мин Хо в интервю пред “SINA”


И Мин Хо, който стана популярен със City Hunter, ще има 5 фенсрещи в Китай през декември. Мин Хо разкри, че подготвя нова песен за феновете си в Китай, където ще я представи.

Поздрави мембърите на Sina!
– Здравейте, мембъри на Sina. Аз съм И Мин Хо. През септември тази година бях в Китай и получих много любов по време на престоя си там. Щастлив съм, че имам възможността да ви поздравя чрез сайта на Sina.
2qxx8nr
След снимките на City Hunter, с какво се занимаваш?
– След City Hunter снимах няколко реклами и насрочих фенсрещите си в чужбина. През декемрви ще имам фенсреща в Китай. Ще се срещна с феновете си тогава. Сега съм зает с подготовката за фенсрещата.

Имаш ли планове за нов проект?
– Все още нямам финално решение за нов проект. Все още избирам добра история за новия ми проект.

Имаш много китайски фенове, които знаят за теб още от времето на Boys over flowers. Опознха те по-добре след Personal Taste, а след Gity Hunter напълно се влюбиха в теб. Означава ли City Hunter нещо специално з атеб? Какво спечели от участието си в тази драма?
– Лично аз открих, че тази драма е истинско предизвикателство. Никога досега не бях снимал екшън сцени. Чувствах се отговорен за успешното завършване на драмата, което си беше предизвикателство. Успяхме да я довършим заради подкрепата на феновете. За разлика от другите ми проекти, тук трябваше да положа повече усилия в играта си и открих, че се справям добре. Това е проект, който ми позволи да се докажа и да се представя добре.

16c5mjm

Има много добри екшън сцени във драмата. Коя сцена е останала най-ясно в съзнанието ти?
– Снимките на екшън сцена са трудна задача. Чувствах се затруднен. Но след като гледах вече готовата сцена, разбрах, че е имало смисъл от затрудненията. За мен най-запомнящата се сцена е тази със лъжицата.

Знаем, че си претърпял злополука по време на снимките. Добре ли си сега? Феновете ти са притеснени за теб.
– Сега съм добре. Снимачният процес е труден, затова често се случват инциденти. СЕга съм добре и живея добре.

Имаш малки роли в два филма досега. Имаш ли планове да участваш във филм в близкото бъдеще?
– Иска ми се да играя във филм и винаги се надявам да покажа по-добра роля. Ако има добра история, с радост бих работил по нея.
sina5
Какъв тип герой искаш да изиграеш?
– Иска ми се да изиграя жизнени и младежки роли през 20-те ми години.

През декември ще имаш 5 фенсрещи в Китай. Какво очакваш от тях?
– Получих много любов от Китай по време на City Hunter. Чрез фенсрещите искам да им се отблагодаря. Планирам специално представяне по време на фенсрещите. Ще вложа много усилия, за да се подготвя добре. Ще работя много и ще покажа нов И Мин Хо на всички. Ще дам най-доброто от себе си.

Ще споделиш ли нещо повече за фенсрещите си в Китай? Каква е програмата?
– Фенсрещите ще бъдат в Beijing, Shanghai, Nanjing, Xiamen и HongKong.
sina1 sina2
Подготвяш ли нещо специално за феновете в Китай?
– За първи път ще изпея новата си песен пред тях. Чувствам се неудобно, че говоря за нова песен и ще покажа неща, коио не съм правил досега. Само изчакайте.

Китайските ти фенове очакват с нетърпение пристигането ти. Имаш много фенове в Китай. Какво, смяташ, че ги привлича към теб? И какво е твоето впечатление от тях?
– Всички са много енергични. Когато съм в Китай, мога да усетя енергията и ентусиазма им. Заради това и аз се вълнувам от пътуването си до Китай. Феновете в Китай ме зареждат с енергия.

Има ли място, което искаш да посетиш в Китай? Или нещо, което искаш да ядеш?
– Исках да отида до Забранения град, когато бях в Beijing през септември, но заради натоварената програма не успях. Ако сега ми се отдаде възможност, ще отида там и ще си направя много снимки и ще напиша “И Мин Хо беше тук”.

sina6

В City Hunter показа тялото си. Всички много харесват фигурата ти. Тренираш ли нещо, за да се поддържаш във форма? С какъв спорт се занимаваш напоследък?
– Играя футбол два пъти седмично и ходя на фитнес. Напоследък и си похапвам добре, затова съм направил и шкембенце. Трябва да поработя, за да се оттърва от него.

През януари си откри профил в weibo. Заради това феновете ти в Китай бяха много щастливи, защото иначе имаха проблем с комуникацията с теб. В момента те следват 2 млн. души. Как приемаш популярността си в weibo?
– Имах интервю в weibo. Отговарях на въпросите, които ми задаваха феовете. Чрез това интервю, много фенове постваха въпроси и ми отговаряха. Мисля, че заради него, много хора започнаха да ме следват.
sina3 sina4
Смяташ ли да контактуваш с феновете си в weibo по-често в бъдеще?
– Въпреки че чувствам, че сме много близо едиn до друг, все още има фенове, които независимо колко близо до Кореая се намират, все пак са доста далеч. Чрез weibo имам чувството, че говорим очи в очи и скъсяваме дистанцията. Мисля, че чата в интернет е много интересен. Идеята е добра и мога да се забавлявам по този начин.

Използваш ли интенет, за да комуникираш с други в Корея?
– Напоследък често използвам Facebook, twitter i me2day. Често пиша там.

Последни думи, преди края на интервюто.
– През декември ще се видя лично с вас. Моля ви, чакайте ме. Времето става студено, внимавайте да не настинете. Аз ще работя упорито, за да се подготвя добре и да направя фенсрещата незабравим спомен за всички. Моля ви, чакайте моето представяне. Блягодаря ви.

 

sina8 sina9

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

