Мин Хо: Приемам наградата като поражение


И Мин Хо спечели наградата за най-добър актьор на годината церемония Korean drama awards 2011, като с ролята си  в City Hunter успя да пребори И Бум Со от Giant и Ча Сънг Уон от Greatest love (съперникът на City hunter по рейтинг).

Поздравления за наградата!
– Благодаря! тя е повод да се върна отново към играта си в драмата. Ще приема наградата като поражение, за да мога да сепредставя по-добре в бъдеще.

Какво е за И Мин Хо City Hunter?
– Проект, на който съм изключително благодарен и който ме накара да осъзная много неща. Не беше просто екшън, който да заснема, трябваше цялото ми представяне да е на високо ниво. Работих упорито, за да покажа напредък в играта си. И научих много от актьорите и актрисите с повече опит от мен. Това е опит, който ще си остане незаменим за мен.

Какво чувстваше, докато снимаше драмата?
– Едновременно дипломиран докторант в MIT и част от IT екипа на Синята къща и Градския ловец – И Йон Сънг не беше лесен образ. Затова в началото ми беше трудно. Но колкото повече епизоди минаваха, толков апо-ясно ми ставаше. Осъзнах, че съм започнал да напредвам в играта си.

Какви роли искаш да направиш в бъдеще?
– Ако имам имиджа на издръжлив и енергичен, то предполагам съмпо-близо и до определението “актьор”, благодарение на тази драма. Получих много оферти – не само за забавни и комични истории, но и за по-сериозни такива. Сега имам широко поле на избор.

Планове за бъдещето?
– Все още има много неща, които не съм правил преди и ми се иска да направя сега. Имам фен срещи насрочени до края на годината. И все още търся подходящия нов проект. Търся сценарии, които да ми харесат за следващата година. Вероятно преди да се усетите, ще се завърна с нов проект.

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

