110924 Lee Min Ho @ Weibo chat / Мин Хо в чат с феновете в “Weibo”


minweibo2

Ф: Оппа, здравей!
М: Здравей! Корейският ти е добър! Да започваме сега! Хайде.

Ф: Не знам какво да кажа… Здравей! Заповядай в Шанхай!
М: Здравей, Шанхай! Шанхайските спагети са много вкусни, намират ли се свободно в

Шанхай? (Преводачът е точно до мен, затова се чувствайте свободни да задавате

въпроси!)

Ф: Мин Хо ме игнорира.
М: Не е така.

Ф: Толкова хора ти задават въпроси, дали ще успееш д апрочетеш и моя?
М: Това не го разбрах много точно.

Ф: МИн Хо, харесваш ли китайските Миноз?
М: Обичам китайските МИНОЗ!

Ф: Аз съм трета година в гимназията и много те харесвам. Надявам се да ми

отговориш.
М: Отговарям ти сега. Значи… трябва да учиш усилено, за да влезеш в университета.

Ф: Моля те, опитай повече неща от китайската кухня. Kouweixia е много вкусно.
М: Това скариди ли са? В Корея сега е сезонът за ядене на скариди. Люто ли е? Има

ли го в китайските ресторанти?

Ф: Постоянноството носи победа. Мин Хо оппа, моля те, поне веднъж ми отговори.

Харесвам те наистина много!
М: Отговарям ти, хахаха.

М: Планирам да посетя Корея през лятото следващата година. Част от причината е

именно Мин Хо. Ще ми посочиш ли интересни места от Корея?
Ф: Напоследък времето в Корея е много приятно… може да намериш много вкусна храна

в Garosu-gil в Sinsa-dong.

Ф: КОга ще дойдеш да снимаш драма или филм в Китай? Моля те, отговори ми!
М: Ако има добър проект, ще го направя.

minweibo1

Ф: Нещо интересно, случило се по време на снимките на “City hunter”?
М: Слонът ме наплю.

Ф; Някой каза, че ще дойдеш в Shenzhen през септември.Ще идваш ли или не? Камерите ни са готови да те приветстват. Фалшиво съобщение ли беше?
М: Да. На 260ти септември пътувам за Beijing. Това е първото ми пътуване за Китай тази година.

Ф: Ще се постригваш ли? (въпреки че така изглеждаш чудесно).
М: Напоследък ми се иска да сменя прическата си.

Ф: Какво правиш, когато си в лошщо настроение?
М: Спя. Бих искал д спя поне 15 часа.

Ф: Какво искаш да правиш по време на престоя си в Китай?
М: Моля те, предложи ми нещо интересно за вършене в Beijing.

Ще идваш ли, моля те, по-често в Китай?
М: И на мен ми се иска.

Ф: Кой е любимият ти футболен отбор?
М: Манчестър Юнайтед.

Ф: Колко дълго ще останеш в Китай този път?
М: Планирани са ми само 3 дни, но ако ми предложиш интересни места за посещение, ще остана по-дълго.

Ф: Задавам последния си въпрос. Истинския Мин Хо ли си?
М: Не, аз съм И Йон Сънг (героят му от “City Hunter)

Ф; Обичаш ли караоке песните? Ще направиш ли албум?
М: Ако харесвате песните ми.

Ф: Мон Хо, добър ли си в пиенето? Имаше доста сцени, в които пиеш в драмата си. Напивал ли си се по време на снимките на рекламата на Cass Beer?
М: Китайското вино е много силно. Чаша Kaoliang, моля.

Ф: Подобри ли китайския си?
М: На ниво 3-месечно бебе.

Ф: Мислиш ли, че едночасов чат с феновете е прекалено много?
М: Прекалено кратко е. Очите ми се умориха. Ако знаех китайски бих отговорил на стотици въпроси. Но благодаря на всички, които се включиха.

Това беше краят на днешния weibo чат. Благодарим за непрекъснатата подкрепа и непрестанните отговори. 130 000 въпроса! Това е нов рекорд! Нека да го направим отново следващия път! Надявам се също Мин Хо да посети Китай и да се наслади на времето си тук!

credits: Meow / loveghs.wordpress.com

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

