Предизвикателствата на Sports Donga – #2


Mission #2
В тази мисия феновете могат да питат за всичко в “момента”, а Мин Хо ще отговаря със снимка.

1) Какво виждаш в момента?
MH)Светлина / лампа.

Трябва да започна снимки сега. Колко жалко. Вече е късно, но ще се върна на сутринта. Сладки сънища.

2) В момента ярка светлина се процежда през прозореца. Както и да е, изглежда, че днес ще вали в Сеул, но за мен е хубав ден, защото те гледах как играеш.
MH)В Корея вали много.

3)Какво най-много ти се яде в момента?
MH) Днес ще ям самгьотанг.

4) На 15-ти е рожденият ми ден.
MH) Честит рожден ден.

5) Днешната мисия сигурно е трудна за оппа. Моля те, покажи ни твоя снимка с Да Хе от снимачната площадка.
MH) След интервюто ще избера 10 човека, които днес са ми задали въпроси, и екипът ще ви прати снимка.
Когато добавя снимка, текстът не иска да излезе. Явно ще трябва да правя едно по едно.

6) В момента не вали. Къде си?
MH) Тук не вали.

7) Оппа, кога ще качиш снимка? Вече 100 пъти рефрешнах страницата… ще ме уволнят от компанията^^* Но ще чакам колкото трябва….¦
MH) Използвай опцията за уведомяване по имейл.

8) Мин Хо, City Hunter ли снимаш в момента? Съжалявам, не знам корейски.
MH) Не, днес снимам реклама на Trugen. ^^

9)Интервюто все още не е приключило, нали? Интересно ми е какво означават феновете за Мин Хо?
MH)

10) Оппа, можеш ли да качиш снимка с лицето си? Искам да те видя.
MH) Това И Йон Сънг ли е или И Мин Хо?

11)Приключи ли снимките за днес^^
MH) Все още не ^^

12) Видя ли тази статия? http://www.ytn.co.kr/_ln/0104_201107141056078986
MH) Много е интересно. Изглежда, че ще бъде хубав филм.

13) Ние сме в рая, но оппа е в ада.
MH) И аз съм в рая.

15) Кога ще приключи днешната мисия?
MH) Моля ви, кажете ми следващата мисия.

About ale3in

“You can not live your life for other people. You’ve got to do what’s right for you, even if it hurts some people you love.”

Leave a Reply

