Предизвикателствата на Sports Donga – #1


От 12 до 14 юли Мин Хо всеки ден ще приема по едно от предизвикателствата на Sports Donga. Мисия 1, 12 юли – феновете могат да питат Мин Хо каквото си поискат, използвайки 5 корейски срички, изпращайки съобщенията си на туитър адреса на Sports Donga – @sdongenter.

В: Почиваш ли си в момента?
О: Трябва да тръгвам.

В: Извинявай, че използвам неофициална реч.
О: И аз го правя.

В: Чувстваш ли се засрамен в момента?
О: Да правя това ме кара да се чувствам по-скоро странно.

В: Най-запомнящата се сцена?
О: Прекалено много са.

В: Аз съм на същата възраст като теб.
О: Приятно ми е да се запознаем.

В: Ако беше момиче?
О: Харесвам се такъв, какъвто съм.

В: Къде си сега?
О: Пътувам с колата.

В: Планове за ваканция?
О: Не планирам ваканция.

В: Как ще завърши драмата?
О: Все още не знам.

Днес е второто предизвикателство.

Leave a Reply

