110611 Lee Min Ho @ me2day Interview / Мин Хо в интервю за “me2day”


321284914

Какъв герой предпочиташ да изиграеш сега?
ИМХ: Харесвам много И Йон Сънг, не мисля, че мога да го скрия.

След една твоя роля, всички запонаха да виждат в теб героя ти. След наградите Baeksang се превърна пък в тема номер едно в медиите. Как ще коментираш това?
ИМХ: Не съм мислил за това. Тогава бях малко изненадан от всичко, което чух за себе си. Но въпреки всичко мисля, че са наистина хубави спомени.

Правиш ли сравнения между ранните си роли и сегашната?
ИМХ: Не ги сравнявам. Нещата сега стоят по-различното от времето, когато дебютирах.

Забавляваш ли се с героя си в момента?
ИМХ: Мисля, че да. Исках да си взема почивка за известно време, но не мога да се откажа толкова лесно от изкушението да работя.

Какво правиш, когато нямаш ангажименти? Много фенове питат това.
ИМХ: Играя игри, гледам филми или ходя на упражнения с Ил У и Ким Бум.Или пък излизам да хапна заедно със семейството си.

Какви са отношенията ти с Гу Хе Сън, Сон Йе Джин и Парк Мин Йонг. Особено с последната, защото в момента работите заедно.
ИМХ: Все още съм млад и имах шанса да играя с актриси, които са по-опитни от мен. Познавам Мин Йонг отпреди. Хубаво е, че на снимачната площадка имам много приятели.

С кого от колегите си от “BOF” поддържаш връзка все още?
ИМХ: Ким Бум, разбира се.

Кога се чувстваш най-красив?
ИМХ: Преди да ми сложат грим. Тогава ми се иска да кажа на целия свят: “Уау, това си е моето красиво лице”…

Винаги си зает с работа. Как се грижиш за здравето си?
ИМХ: Храня се добре, спя добре, а енергията на феновете ми дава сили.

Leave a Reply

