110211 Lee Min Ho SNS Update / Съобщение от Мин Хо в официалния му сайт


Здравейте, аз съм Мин Хо.

Най-напред…
Хей, Миноз, вкусна ли беше супата от оризови топчета?
Честите Нова Година!

Вече сме февруари~
Трябваше съвсем скоро да ме видите в нов проект, но изглежда ще го отложим чак за май. Любопитни ли сте за какво става въпрос в “City Hunter”?
Скоро ще започна снимките по него и съм убеден, че ще бъде чудесна драма, затова вече нямам търпение ^^
След като екипът беше представен, всички положиха много усилия и вложиха много труд~~
Всички вие, които очаквате драмата, моля ви, изпратете своята
подкрепа към тези, които работим по проекта ^^

Благодаря ви за това, че винаги търпеливо ме подкрепяте и обичате.
Ще работя усилено и ще дам най-доброто от себе си,
за да се покажа в нова светлина.

Надявам се да отпразнувате новата година със семейството си в мир и щастие!
Времето все още е студено, затова, моля ви, пазете се.

Бъдете щастливи ^^

Честита Нова Година!

Original Source: leeminho.kr

Leave a Reply

