110202 Lee Min Ho Interview / Интервю с Мин Хо


Годината на Заека: И Мин Хо – “Надявам се да получа повече отличия за актьорската си игра”.

a2f72e67

“Тази година искам повече признания за актьорската си игра, хахах”. Това заяви Мин Хо, когато беше попитан какво иска от новата година. И добави: “Единственото, което е в мислите ми сега е новата ми драма – “City Hunter”, която ще бъде излъчена през първата половина на годината. Работя много упорито, за да се представя добре.”

Напоследък дневната програма на Мин Хо започва с упражнения и завършва с упражнения. През останалата част от деня опитва да отдели време за чаша чай с приятели в сеулското Kangnam’s cafe.

Това интервю е породено от случайната ни среща в кафенето. Срещаме се често в същото кафене и когато го помолих за интервю, той отвърна: “Ако пак се засечем случайно, със сигурност ще ти дам интервю”. След този разговор се срещанехме случайно на премиерата на филма ‘Children’, а няколко дни по-късно – отново пред кафенето и Мин Хо прие да ми даде интервю.

“Като се замисля, не съм давал интервюта от времето на BOF. Напоследък дните ми минават в упражнения. Упражнявам се толкова, колкото не бях го правил през целия си живот. Упражнявам се три пъти седмично в екшън училището, а всеки ден тренирам за мускули и ходя на плуване. Благодарение на тренировите изгубих пълнотата на лицето си. А когато искам да релаксирам, ходя в кафенета като това.”

Фенка, която току-що е слязла от колата си с чаша айс кафе, се приближава за автограф. Жена на средна възраст, чиято дъщеря е фенка на Мин Хо също срамежливо подава лист за автограф.

“Благодарен съм им. Ако не бяха феновете, И Мин Хо нямаше да е днес това, което е. И все пак, когато не бях известен, не се тревожех за това. Имам доста оптимистичен характер. Но сега, когаот повече хора ме познават, си давам сметка, че трябва да работя по-упорито. Искам да им се отблагодаря за любовта, която ми дават.”

Първият му проект за 2011-та е драмата ‘City Hunter’.

Имах късмета да получа наградата за нов актьор за ролята ми в BOF от KBS. Миналата година получих наградата за отлична актьорска игра на MBC за ролята си в ‘Personal taste’. Тази година за ролята си в ‘City Hunter’ се надявам да получа още по-голямо признание за актьорската си игра. (Харесвам увереността му!) Подготвям се упорито за този проект и се надявам на подкрепата на феновете. Желая на всички ви щастлива Нова година!

==========================================

Мин Хо ще посрещне новата година със семейството си у дома, след което ще прекара остатъка от празниците в срещи със сценаристите и екипа на ‘City Hunter’

Credits: http://news.nate.com

Leave a Reply

