И Мин Хо: Лицето ми не изглежда младежко


Красавецът И Мин Хо заяви: Лицето ми не изглежда младежко.
И Мин Хо, който е роден в годината на заека и в момента се подготвя за предстоящата за излъчване през май драма “City Hunter”, участва през миналата година в драмата “Personal Taste”. Благодарение на нея и множеството снимки,които феновете му от цял свят си разменят, актьорът има много прякори, сред които: “Honey Eyes,” “Cold City Guy,” “Rich Guy”. След последното му изказване обаче, всички останаха много изненадани. “Той сигурно се шегува” – коментираха хората.
Феновете, които го видяха последно на наградите на MBC и KBS в края на миналата година, не успяха да открият в него и следа от Джеон Джин хо – героят му от “Personal taste” и вече му лепнаха нов пракор – “Lee Beauty,” “Juvenescence Min Ho,” и “Fairy Pitta.”

В интервюто, което засне за японска телевизия, Мин Хо сподели: “Нямам младежко лице. Мисля, че това е неприятно за човека И Мин Хо, но е добре за актьора И Мин Хо.” Коментарите на феновете не закъсняха “Бях изнанадана да разбера, че е роден в годината, в която и аз. Но все още искам да му казвам оппа”, “На екрана той изглежда като оппа, но на снимки изглежда по-малък от мен.”

Leave a Reply

