110106 Lee Min Ho Interview / Интервю с Мин Хо


 

И Мин Хо, който е роден в годината на Заека, ще стане на 25 тази година (според корейското броене). В момента той се подготвя за заснемането на новата си драма “City Hunter”, планирана за излъчване през май. Успях все пак да го задържа за кратко интервю. Попитах го какво мисли за актьорите, родени в същата година като него, а той отговори: “Щастлив съм, че съм роден в една и съща година заедно с Han Hyo Joo, Moon Geun Young и още много талантливи актьори. Надявам се, че 2011-та ще е щастлива година за всички ни.” Han Hyo Joo, Moon Geun Young,Lee Seung Ki, родени през същата година (1987) имаха много стабилна и успешна 2010-та.

Следващият ми въпрос е за неговия герой в предстоящата му драма – “City Hunter”. “Героят, който играя в “City Hunter”, отговаря той, има сложен характер. Той е екстравагантна натура, но няма никаква представа как да се държи, когато пред него застане красива жена. Но пък за всичко, което прави той си има и много добра причина.” Мин Хо наистина изглежда вече привързан към новия си герой. И бърза да добави: “В оригиналната история, Рьо Саеба изглежда много весел човек външно, но всъщност крие много тайни и много любов в сърцето си”.

И Мин Хо се появи в “Boys Over Flowers” през 2008 и понесе тежестта на славата върху раменете си. Мнозина от феновете му все още виждат в него Гу Джун Пьо, което допълнително натоварва Мин Хо и му пречи с лекота да подбира следващите си роли. “Наистина е много трудно да избера нов проект. НО веднъж спра ли се на някой сценарий, фокусирам се само върху него. Опитвам се да не мисля за напрежението и да се концентрирам върху новия си герой”.

“И аз като всички хора имам своите недостатъци, затова искам да работя с хора, които имат опит в актьорството, за да се уча от тях как д апреодолявам своите слабости и недостатъци.” – признава Мин Хо, което за пореден път доказва, че не лъже, когато заявява, че мечтата му е да стане “добър актьор”, не “тийн айдъл от ученически драми”. Той признава и: “Дори ако ролята не е най-подходящата за мен като актьор, искам да бъда достатъчно добър, за да вникна в героя и да го пресъздам по най-добрия начин. Искам не просто да вляза под кожата на героя си, но и да усетя обстановката, която го заобикаля, по начина, по който той я усеща”. Мин Хо признава, че мечтае за това през последните 6 години и продължава да се стреми към успеха, въпреки голямата си слава.

В днешно време, повечето популярни актьори се грижат предимно за вида си и стават популярни именно благодарение на него. Не мога да не попитам И Мин Хо, като един добре изглеждащ мъж, какво мисли за вида си. “Няма нещо, което да не харесвам у себе си. Но ако все пак трябва да потърся такова, то това е, че лицето ми лесно пълнее. Понякога това създава доста проблеми, макар да давам най-доброто от себе си с диети и упражнения.”

Не мога да не попитам и кое, според него, го прави толкова актрактивен. “Мисля, че това е приятелското ми отношение към хората. Може би заради това бях изненадан, когато някои хора, казаха, че първото им впечатление от мен е, че съм доста студен. Може би заради тях се опитвам да съм още по-мил с околните, за да им покажа, че съм приятелстки настроен към тях.” И добавя за възрастта си: “След като вече съм почти на 25, все още се радвам на Коледа, но съм чувал, че това е една особена възраст”…

За финал го питам какво си поиска за новата година. “Най-напред – надявам се “City Hunter” да има успех и да получи много внимание. Също така се надявам да съм здрав през тази година. И най-вече – моля се феновете ми да са здрави и щастливи през цялата година.” – няма как Мин Хо да забрави за феновете си, нали?

Original Source: etoday.co.kr

Leave a Reply

