100830 Lee Min Ho SNS Update / Съобщение от Мин Хо


Здравейте, аз съм И Мин Хо. Във Facebook, достигнах 1 млн. приятели. Когато създадох профила си във Facebook, не съм и помислял, че толкова много хора ще посетят страницата ми. Започнах с намерението да съм по-близо до феновете си, но съм доволен да видя колко много са те. Имам много чуждестранни фенове, с които не мога да се срещам често, затова се надявам да поддържаме контакт чрез Facebook. Ако имате някакви въпроси към мен може да ги постнете в моя фейсбук или туитър акаунт. Аз ще дам всичко от себе си, за да ви отговоря.~~:) Надявам се много хора да се включат в това.~ Благодаря ви!~

2 thoughts on “100830 Lee Min Ho SNS Update / Съобщение от Мин Хо

  1. Въпросът може да ви прозвучи тъпо, но все пак ще си го задам. Видях много страници във фейсбук като написах неговото име, но така и не разбрах коя е истинската. Ако някой може да ми каже.

Leave a Reply

