И Мин Хо – 40 въпроса, 40 отговора



1. Адрес?
♥ Heukseok-dong, Seoul
2. Какво е сънувала майка ти, преди да те роди?
♥ Червени чушки, висящи една до друга.
3. Колко члена е семейството ти?
♥ Родители, аз и по-голямата ми сестра.
4. Учил си в?…
♥ Namsung Elementary School-Banpo Middle School-Danggok High School-KonKuk University. Cinema Major.
5. Училищни прякори?
♥ В началното училище – “тъмнокожия” (една част от лицето ми беше по-тъмна, после “скелета” (бил е много слаб), в гимназията – “дявол” (бил е много немирен.
6. Популярност в училище?
♥ Сред момчетата – горе долу.
7. Как беше ученето?
♥ Честно, много слабо.
8. Училищен номер?
♥ 16.
9. Детска мечта?
♥ Да стана футболист.
10. Любима храна?
♥ Говеждо, обожавам месо.
11. Любиммоден стил.
♥ Удобните дрехи, някои модерни облекла не стоят добре на дълги крака и ръце.
12. Любим стил музика?
♥ Поп, балади.
13. Любим певец?
♥ Lee Seung Chul, Im Jae Bum
14.Любим стил в киното?
♥ Трилър.
15. Любим актьор?
♥ Леонардо Ди Каприо, Sul Kyung Goo, Kim Su Ro, Едуард Нортън
16. Любими телевизионни програми?
♥ Харесвам всички.
17. Любими комедийни програми?
♥ Нямам любими. Всички ми харесват.
18. Любим спорт?
♥ Обичам всички спортни прояви, най-вече футбола.
19. Хобита?
♥ Спорта, имам мания към спорта.
20. Решението да станеш актьор?
♥ реших да стана актьор, през втората година в гимназията, когато се замислих за бъдещето.
21. Каква подготовка ти трябваше/
♥ Подписах договор през третата година в гимназията. После учих и актьорсто при моя учител – Lee Jae Yong.
22. Преди дебюта си беше приятел с Jung Il Woo. Какво беше първото ти впечатление за него?
♥ Не изглежда ли като жена? – смее се-
23. Истинското ти аз?
♥ Светло и оптимистично.
24. От всичките ти герои, кой беше най-близък до самия теб като характер?
♥ BOF Goo Jun Pyo. (Гу Джун Пьо)
25. Височината е истинската ти сила.
♥ Още от дете съм висок. Изглеждам като друг човек в размъкнати дрехи.
26. Коя и кога беше първата ти любов?
♥ На 20 години, срещнах я в университета.
27. Не си си правил пластични операции, нали? (имаше слухове, че са поработили над носа му).
♥ Не, не съм. Аз съм си 100 % естествено готин.
28. Комплекси?
♥ Нямам такива.
29. Момент, в който много си плакал?
♥ Лятото, когато бях на 20 (2006) и претърпях автомобилен инцидент. Бях в колата с Jung Il Woo и още няколко приятели. След катастрофата цяла година не можех да правя нищо.
30. Най-лош спомен?
♥ Когато ме откараха в спешното, след инцидента. ( тогава едното му коляно получава няколко пирона, които едва преди няколко дни (5 юни 2009) бяха извадени.
31. Навик при спане?
♥ Говоря насън.
32. Приоритети между любов, приятелство, работа?
♥ Работа → приятелство → любов
33. Кръвна група?
♥ А.
34. Зодия?
♥ Рак.
35. Религия?
♥ Нямам такава. Родителите ми са будисти.
36. Какво искаш да правиш след като приключи със сериала? (BOF)
♥ Да отида на почивка.
37. Идеална жена според теб?
♥ Song Hye Gyo. Деликатна и нежна.
38. Мото?
♥ Давай винаги най-доброто от себе си.
39. Осъзнаваш ли популярността си напоследък?
♥ Да, малко по малко я осъзнавам.
40. Няколко думи към феновете ти?
♥ Благодаря ви з аогромната любов, няма да ви разочаровам… и желая на всички ви да сте щастливи.

Leave a Reply

